Dobro jutro - 45 godina tradicije i ukusa koji spajaju generacije

Već više od četiri decenije, „Dobro jutro“ je deo svakog jutra u domovima širom regiona. Od prvog okruglog pakovanja osamdesetih do savremenih ukusa današnjice, ovaj margarin je postao više od proizvoda — postao je navika, tradicija i ukus koji spaja generacije.

Naša dobra jutra

Svako „dobro jutro“ počinje malim ritualom, toplinom i osmehom. Godinama zajedno doručkujemo, rastemo, igramo se i otkrivamo nove ukuse. Jer „Dobro jutro“ nije samo margarin — to je deo svakog našeg dana.

Naša dobra jutra
Svako „dobro jutro“ počinje malim ritualom, toplinom i osmehom. Godinama zajedno doručkujemo, rastemo, igramo se i otkrivamo nove ukuse. Jer „Dobro jutro“ nije samo margarin — to je deo svakog našeg dana.
Rasli smo sa vama
Sa dečjim osmesima stiglo je i Dobro jutro JUNIOR — veselo pakovanje, simpatični lav i doručak pun vitamina i kalcijuma. Uz radionice, igrice i kreativne izazove za naše klince i klinceze, doručak je postao mala pustolovina, a svako dete junak svog jutra. Tako smo zajedno učili, stvarali i otkrivali da je svako dobro jutro – važan početak dana.
Rasli smo sa vama
Sa dečjim osmesima stiglo je i Dobro jutro JUNIOR — veselo pakovanje, simpatični lav i doručak pun vitamina i kalcijuma. Uz radionice, igrice i kreativne izazove za naše klince i klinceze, doručak je postao mala pustolovina, a svako dete junak svog jutra. Tako smo zajedno učili, stvarali i otkrivali da je svako dobro jutro – važan početak dana.
Razvoj dizajna
Dizajn „Dobrog jutra“ menjao se kroz godine, od legendarnog okruglog pakovanja, preko praktičnih četvrtastih kadica, do današnjeg, modernog izgleda sa zelenim logotipom koji donosi novu energiju i optimizam svakog jutra — uvek prepoznatljiv, uvek vedar, baš kao i osmeh kojim dan počinje.
Razvoj dizajna
Dizajn „Dobrog jutra“ menjao se kroz godine, od legendarnog okruglog pakovanja, preko praktičnih četvrtastih kadica, do današnjeg, modernog izgleda sa zelenim logotipom koji donosi novu energiju i optimizam svakog jutra — uvek prepoznatljiv, uvek vedar, baš kao i osmeh kojim dan počinje.
Uz vas smo od prvog doručka do novih početaka. To je onaj trenutak kada se dan budi, a s njim i mi — spremni da kažemo jedno iskreno:
Foto galerija
Uz vas smo od prvog doručka do novih početaka. To je onaj trenutak kada se dan budi, a s njim i mi — spremni da kažemo jedno iskreno:
Foto galerija
Ljudi iza svakog „Dobrog jutra“

Iza svake kampanje, svakog pakovanja i svakog dobrog jutra na stolu — stoje ljudi.

Marketing i razvoj kreiraju kampanje osmišljene da inspirišu i povežu potrošače sa brendom, prateći trendove, ali i zadržavajući prepoznatljiv duh proizvoda. Od proizvodnje do komunikacije, svaki član tima ima ključnu ulogu u održavanju ravnoteže između tradicije i inovacije. Zajedno, oni osiguravaju da „Dobro jutro“ bude deo svakog početka dana, sinonim za kvalitet, pouzdanost i bliskost sa potrošačima, danas i u budućnosti.

Operativno planiranje povezuje potrebe prodaje i kapacitete proizvodnje, nabavka obezbeđuje da svi materijali — od kadica do poklopaca — stignu na vreme, dok ekipa iz proizvodnje brine da proizvodi uvek budu sveži i dostupni. Kontrola kvaliteta prati svaki korak, a prodaja prati tržište i potrebe potrošača, kako bi „Dobro jutro“ bilo prisutno u svakom kutku Srbije svakog Dobrog jutra.

Zajedno, oni čine snagu brenda „Dobro jutro“ — jer samo timski rad, posvećenost kvalitetu i briga o potrošačima mogu da održe poverenje i toplinu koja traje decenijama.
Zato se i „Dobro jutro“ poslednjih godina nalazi među top 5 brendova na Ipsosovoj Brand Score listi — to je dokaz da se ljubav i trud prepoznaju svakog Dobrog jutra i početka dana.

Video galerija kroz dobra jutra

45 godina tradicije, inovacije i ukusa - hvala što svakog jutra birate
Radionica magija bundeve

Magija bundeve – od bajke do tanjira

Radionica magija bundeve
Magija bundeve – od bajke do tanjira
Radionica o mentalnom zdravlju
Mentalno zdravlje – zajednički cilj