Home / Novosti / Vesti / Dijamant zauzeo treće mesto u FMCG kategoriji u Srbiji prema YouGov Brand Footprint Europe izveštaju

Dijamant zauzeo treće mesto u FMCG kategoriji u Srbiji prema YouGov Brand Footprint Europe izveštaju

Brand Footprint 2025

Prema najnovijem izveštaju YouGov Brand Footprint Europe za 2025. godinu, kompanija Dijamant, članica Fortenova grupe, zauzela je treće mesto u ukupnoj FMCG kategoriji na tržištu Srbije. U konkurenciji sa renomiranim domaćim i međunarodnim brendovima, Dijamant je još jednom potvrdio svoju snažnu poziciju i lojalnost potrošača.

Brand Footprint izveštaj pruža uvid u potrošačke navike i preferencije na čak 56 tržišta širom pet kontinenata, a rangiranje se zasniva na pokazatelju Consumer Reach Points (CRP) – jedinstvenom parametru koji kombinuje broj domaćinstava koja kupuju određeni brend sa učestalošću tih kupovina.

Analiza je obuhvatila više od 30.000 brendova iz celog sveta, a plasman Dijamanta među vodeće potvrđuje njegov značaj i duboku ukorenjenost u svakodnevnom životu potrošača u Srbiji.

Ovo priznanje je jasna potvrda kvaliteta celokupnog asortimana i strateškog pravca kompanije i, što je najvažnije, pokazuje poverenje koje potrošači dosledno ukazuju našem brendu.

Prateći savremene trendove, dodatno smo ojačali svoju tržišnu poziciju u svim kategorijama. U tom pravcu, unapredili smo vizuelni identitet kroz novi dizajn ambalaže, uveli lakšu bocu za ulje, kao i V-label oznaku na deo asortimana.

Podeli sa drugima:
Povezani članci
Radionica o mentalnom zdravlju

Mentalno zdravlje – zajednički cilj

Radionica o mentalnom zdravlju
Mentalno zdravlje – zajednički cilj
certificate employer partner
Dijamant treći put dobitnik Certificate Employer Partner