Home / Novosti / Vesti / “Dobro jutro” – domaći brend kome se najviše veruje

“Dobro jutro” – domaći brend kome se najviše veruje

dobro-jutro-domaci-brend-kome-se-najvise-veruje

Na listi od 50 najjačih domaćih i stranih brendova u Srbiji, Dobro jutro margarin na drugom mestu!

Beograd, 3.2.2015. Na osnovu istraživanja Brendscore koje je sprovela agencija Ipsos Strategic Marketing, u konkurenciji među top 50 brendova u Srbiji domaći brend “Dobro jutro” kompanije Dijamant našao se na drugom mestu, rame uz rame sa “Orbitom”.

Brendscore je lista top 50 brendova u Srbiji koja pokazuje snagu brenda na tržištu Srbije i izračunava se kombinacijom devet postojećih marketinških pokazatelja uzetih s potrošačkog nivoa.

Zahvaljujući kvalitetu, inovativnosti i tradiciji, “Dobro jutro” je postao sinonim za omiljeni domaći brend kod potrošača. Pored svoje nutritivne vrednosti, “Dobro jutro”  margarini su obogaćeni vitaminima i ne sadrže trans masti. Višegodišnje ulaganje u tehnologiju, doprinelo je da kompanija Dijamant svojom paletom margarina, zadovoljava kriterijume svetskog tržišta, a moderan dizajn je nešto po čemu je “Dobro jutro” takođe prepoznatljiv.

Podeli sa drugima:
Povezani članci
Novosadski sajam nagrade

Kompaniji Dijamant dodeljene prestižne nagrade na 92. poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu

Novosadski sajam nagrade
Kompaniji Dijamant dodeljene prestižne nagrade na 92. poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu
izabrani-proizvod-godine-02
Dijamant, član Fortenova grupe, dobitnik prestižnog priznanja „Izabran proizvod godine 2025” u dve kategorije – majonez i kečap