Da je društvena odgovornost neizostavni deo poslovanja kompanije dokaz su projekti koji se tradicionalno realizuju kao što su, „Prati suncokret“, usmeren na pružanje pomoći osobama sa Daunovim sindromom i njihovu inkluziju u sve društvene procese, kao i „Mladi poslastičar“, namenjen usavršavanju srednjoškolaca i promociji poslastičarstva kao perspektivnog zanimanja.
Simbol Dijamanta je suncokret, on je takođe i simbol osoba sa Daunovim sindromom.
Kampanjom „Prati suncokret“ kompanija Dijamant podiže svest o položaju ovih osoba u društvu, omogućava im da se njihov glas i delo, čuju i vide, i izdvaja novčana sredstva za pomoć Savezu udruženja osoba sa Daunovim sindromom.
Stručna javnost je prepoznala važnost ove inicijative pa je ova kampanja nagrađivana od strane Udruženja za tržišne komunikacije Srbije kao i na festivalu društveno odgovorne komunikacije “Kampanje sa svrhom”, u organizaciji udruženja “Žute patalone”.
Spoj umetnosti i zanata – poslastičarstvo, zanimanje je koje zahteva puno ljubavi, truda i ulaganja, a kako bismo ga sačuvali od zaborava, odlučili smo da aktiviramo mlade ljude širom Srbije i ispunimo zadati cilj naše kompanije. Pokrenuli smo projekat „Mladi poslastičar“, koji realizujemo od 2017. godine, a koji je osmišljen da motiviše i edukuje mlade ljude i sačuva zanimanje poslastičarstva za buduće generacije.
O uspešnosti priče o najboljem mladom poslastičaru, govore i podaci da je za pet godina realizovanja, u projektu učestvovalo više od 10 srednjih stručnih škola iz različitih delova Srbije, a da je 25 internih radionica ispratilo više od 250 učenika, kako poslastičara, tako i učenika iz drugih ugostiteljskih profesija.
Kampanja „Tanjir pun ljubavi“ osvojila je još jednu nagradu, na prestižnom međunarodnom takmičenju IAB MIXX Awards. Priznanje u kategoriji „Community building“, govori o posvećenosti kompanije Dijamant, da digitalnu komunikaciju i interakciju sa korisnicima unapredi i podigne na viši nivo. Dobar komšiluk je oduvek bio poput velike porodice sa kojom se mogu podeliti svi oni lepi trenuci koji se zauvek pamte. Inspirisana izrekom da se „Tanjir nikada ne vraća prazan“ kompanija Dijamant motivisala je mnoge domove da ovu tradiciju prenesu na buduće generacije. Uspeh kampanje mogao se naslutiti već na početku, jer se preko 30 stambenih zajednica prijavilo za učešće na nagradni konkurs, na kojem je izabran najbolji komšiluk.
Pripremane su razne poslastice od Dijamant proizvoda, a tanjir pun ljubavi kružio je od vrata do vrata, kao simbol tradicije i zajedništva. Fotografije sa komšijskih druženja i okupljanja bile su jasan pokazatelj da je Dijamant uspeo u nameri da pošalje pravu poruku ljubavi i prijateljstva. Poruka je prepoznata i nagrađena od strane Udruženja za tržišne komunikacije Srbije, koje je prošle godine kompaniji dodelilo priznanje za promotivnu integrisanu kampanju u kategoriji hrane. Dijamant će kao i do sada nastaviti da kroz svoje projekte inspiriše i motiviše mlade ljude da čuvaju prave društvene vrednosti, a kampanja „Tanjir pun ljubavi“, samo je jedan korak ka tom cilju.
Korporativna kultura Dijamanta podrazumeva uključivanje zaposlenih i potrošača u projekte od značaja za poboljšanje položaja svih kategorija društva. Zahvaljujući njihovoj podršci 2024. godine donirano je više od 15.000 Dijamant proizvoda za Banku hrane u Beogradu.